ZAPYTANIA OFERTOWE​

07.07.2023 (I.2.3 MRiPS) Stworzenie materiałów wideo

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest: Stworzenie materiałów wideo oraz audio w postaci klipów oraz wywiadów z influencerami/ekspertami [5 materiałów wideo i 5 materiałów audio].

07.07.2023 (I.3.1. MRiPS) Kampania wyświetleniowa

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest: przeprowadzenie kampanii wyświetleniowej w sieci Internet (Google Display Network) [4 miesiące, 450 000 wyświetleń treści reklamowych].

07.07.2023 (I.2.3 MRiPS) Kampania w mediach społecznościowych

Realizacja kampanii w mediach społecznościowych (Facebook/Instagram/YouTube) [4 miesiące, 450 000 wyświetleń treści].

07.07.2023 (I.2.1. MRiPS) Stworzenie tekstów merytorycznych

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest: produkcja tematycznych tekstów na potrzeby publikacji prasowych z przeniesieniem do on-line.

07.07.2023 (I.2.2. MRiPS) Stworzenie grafik

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest: Stworzenie grafik (bannerów) do przeprowadzenia kampanii wyświetleniowej w Google Display Network [100 grafik, różne formaty GDN].

13.09.2023 (I.6) Działania z influencerami

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest: przeprowadzenie kampanii w postaci odpłatnych działań promocyjnych z twórcami i influencerami: stworzenie materiałów wideo, ich emisja i wypromowanie w taki sposób by uzyskać łącznie 5 000 000 wyświetleń opracowanych treści.

13.09.2023 (I.3.1) Kampania wyświetleniowa

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest: przeprowadzenie kampanii wyświetleniowej w sieci Internet (Google Display Network) i mediach społecznościowych. [7 500 000 wyświetleń treści reklamowych].

01.12.2023 Kampania radiowa

Przeprowadzenie kampanii komunikacyjnej w stacjach radiowych o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym, w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii informacyjno – dydaktycznej pn.: „PROJEKT ZIEONA POLSKA”.

30.11.2023 Kampania wyświetleniowa

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest: przeprowadzenie kampanii wyświetleniowej w sieci Internet (Google Display Network) i mediach społecznościowych. [7 500 000 wyświetleń treści reklamowych].

30.11.2023 Kampania informacyjno-edukacyjna

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest: Stworzenie materiałów wideo oraz audio w postaci klipów oraz wywiadów z influencerami/ekspertami [15 odcinków o długości minimum 15 minut każdy wraz z przemontowaniem do innych form skróconych tj. tzw. teaser’ów do wykorzystania np. w mediach społecznościowych].